This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
Сироватка-активатор Glow Energie коригує прояви ознак втоми шкіри і вже з першого нанесення надає шкірі сяяння (+78%)*. Захищає від оксидативного стресу – причини передчасної появи вікових змін шкіри, зволожує та вирівнює мікрорельєф.
Формула містить стабілізований вітамін С 100% природного походження та олігосахариди настурції. Результат – відновлення пружності й еластичності, рівного тону шкіри та розгладження мімічних зморщок.
Тестовано під дерматологічним контролем. Клінічно доведена ефективність.
Завдяки поєднанню екстракту настурції та стабілізованого вітаміну С ефективність антиоксидантної дії зростає в 10 разів**. Вітамін С Glow Energie безпечний при UVA/UVB випроміненні.
97% інгредієнтів натурального походження.
Веганська формула (не містить інгредієнтів тваринного походження).
Картонне паковання продукту виготовлене з деревини підвідомчих лісів. Скляний флакон повністю придатний до перероблення.
Результати ефективності
При першому нанесенні:
+44 % зволоження шкіри1
78 % респондентів зазначають, що ознаки втоми (тьмяний тон шкіра, нерівна текстура, дрібні зморшки) зменшуються2
Через 4 тижні:
+88% збільшення сяяння*
85 % респондентів зазначають, що текстура шкіри вирівнюється3
71 % респондентів зазначають, що дрібні зморшки розгладжуються3
70 % респондентів зазначають, що перші ознаки старіння коригуються3
*Тест методом самооцінювання дії Сироватки-активатора сяяння з вітаміном С та екстрактом настурції на основі 112 випадків.
** У порівнянні комплексу настурції та вітаміну С й вітаміну С окремо.
1Тест методом самооцінювання у 112 випадках.
2Результат клінічного дослідження у 20 випадках.
3Тест задоволеності після 28 днів використання, 112 учасників.
Формат : Флакон
Артикул : 81791
Список інгредієнтів :
AQUA/WATER/EAUCOCO-CAPRYLATE/CAPRATEGLYCERINDIGLYCERINPENTYLENE GLYCOL.UNDECANEC10-18 TRIGLYCERIDESSODIUM ASCORBYL PHOSPHATECARPOBROTUS EDULIS EXTRACTTROPAEOLUM MAJUS FLOWER/LEAF/STEM EXTRACTPARFUM/FRAGRANCEARACHIDYL ALCOHOLTRIDECANEHYDROXYACETOPHENONEPOLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6INOSITOLBETAINEBEHENYL ALCOHOLETHYLHEXYLGLYCERINMETHYL GLUCOSE SESQUISTEARATEARACHIDYL GLUCOSIDECITRIC ACIDSCLEROTIUM GUMSODIUM STEAROYL GLUTAMATEXANTHAN GUMTETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENESMARIS AQUA/SEA WATER/EAU DE MERTRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATETOCOPHEROLHELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OILDIMETHYL PHENETHYL ACETATEAPHLOIA THEIFORMIS LEAF EXTRACTCAPSANTHIN/CAPSORUBIN1,2-HEXANEDIOLCAPRYLYL GLYCOLTETRASELMIS SUECICA EXTRACTPOTASSIUM SORBATE11097v0
Дізнайтеся більше про зобов'язання Бренду Yves Rocher та наші формули на сторінці #НашіЗобов'язання
* Інгредієнти натурального походження
* Інші
Ви можете знайти більше інформації про наші інгредієнти в Словнику термінів
Формула
Формула містить 97% інгредієнтів натурального походження
Формула розроблена для зменшення впливу на водні ресурси* *відповідно до класифікації формул CLP (Європейського регламенту щодо класифікації, маркування та пакування хімічних речовин і сумішей)
Формула біорозкладна* *відповідно до методу оцінки біорозкладності
Паковання
Паковання містить матеріали, отримані з ресурсів, що використовуються відповідно до принципів сталого розвитку* *сертифіковані за стандартами FSC® або PEFC™
Паковання, що переважно підлягає переробленню* *без додаткового паковання
Спосіб виробництва
Вироблено та упаковано на підприємстві у Франції, сертифікованому у сфері захисту довкілля* *відповідно до стандарту ISO 14001
Транспортування
Низький вуглецевий вплив транспортування сировини
Вироблено та упаковано на одному підприємстві
Соціальна відповідальність
Вироблено та упаковано на підприємстві, сертифікованому системою управління соціальною відповідальністю* *згідно зі стандартом ISO 45001
Yves Rocher вже понад 65 років працює задля збереження природи та рослин.
Продукт не містить інгредієнтів тваринного походження та їхніх похідних
Yves Rocher — це компанія з місією, що вже понад 65 років діє на користь захисту природи та рослинного світу. Дізнайтеся більше про програму act beautiful* , що передбачає 10 чітких амбіційних цілей та дій бренда до 2030 року.
*Краса в діях
Відобразити більше
Відобразити менше
Виникла тимчасова помилка
Якщо Ви бажаєте додати новий продукт, будь ласка, видаліть один з тих, ще ви вподобали попередньо.