This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
Green Impact Index відображає наше постійне прагнення до відкритості перед споживачами.
Цей інструмент, створений у партнерстві з 24 брендами, допомагає оцінити екологічний і соціальний вплив кожного продукту. Зрозуміла шкала від "А" до "Е" дає змогу робити свідомий вибірвідповідального споживання. Так ми відповідаємо на зростаючий попит на прозорість, надаючи чітку, релевантну й достовірну інформацію про вплив нашої продукції.
Green Impact Index базується на понад 50 ретельно відібраних критеріях, розроблених 120 експертами і науковцями. Ці критерії, створені за методологією під егідою AFNOR* (*Французької асоціації зі стандартизації), гарантують детальну і відкриту оцінку екологічного та соціального впливу продуктів, подану у вигляді прозорої та зрозумілої шкали. Оцінка охоплює всі етапи життєвого циклу продукту: від добування сировини та вибору постачальників - до транспортування та утилізації продукту.
ОЦІНКА ЕКОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ (80%)
Натуральність, біорозкладність, потенційний вплив на екосистеми
Вплив паковання та обраних матеріалів на довкілля, можливість перероблення та зменшення ваги
Вибір сировини та умов виробництва
Відстань доставлення та вибір способу транспортування
ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОГО ВПЛИВУ (20%)
Зобов'язання бренду
Гуманне ставлення до тварин
Соціальний вплив видобування сировини та виробництва продукту
Ми прагнемо просувати продукти, які відповідають найвищим стандартам екодизайну - з оцінками "A" або "B", водночас визначаючи ті, що потребують удосконалення. Продукти з оцінками D або E, які потребують покращень за одним або кількома критеріями Green Impact Index, є для нас пріоритетом.
Хоч вони й відповідають високим вимогам якості, ефективності, безпеки та сенсорних властивостей, ми беремо на себе зобов'язання покращити їх до 2030 року.
Це - частина нашої постійної роботи над вдосконаленням, спрямованої на посилення екологічної та соціальної відповідальності з кожним новим продуктом чи оновленням існуючих.
Green Impact Index допомагає нашим клієнтам робити свідоміший вибір, враховуючи екологічний та соціальний вплив продукту на всіх етапах його життєвого циклу при прийнятті рішення про покупку.
Відкрийте для себе більше 30 продуктів, які вже пройшли оцінку: наприклад, Гель для тіла та волосся Моной (400 мл) з оцінкою "А" або Твердий шампунь Блиск для волосся з календулою Біо (60 г) з оцінкою "B". Ці продукти відповідають найвищим екологічним і соціальним стандартам, щоб допомогти вам робити ще більш свідомий і відповідальний вибір.
Наші спіробітники щодня працюють над постійним вдосконаленням, щоб забезпечити якнайшвидше покращення всіх продуктів.
Продукти з оцінками "D" або "E", які потребують удосконалень за одним або кількома критеріями Green Impact Index - і які ви зможете легко визначити за допомогою п'яти ключових показників - є для нас пріоритетом.
Як і всі наші продукти, вони відповідають високим стандартам якості, сенсорних властивостей та ефективності, проте мають оцінку, що відображає їхній екологічний та соціальний вплив. Ми беремо на себе зобов'язання покращити їх до 2030 року.
Виникла тимчасова помилка
Якщо Ви бажаєте додати новий продукт, будь ласка, видаліть один з тих, ще ви вподобали попередньо.