ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Яким є бренд Yves Rocher?

НАШЕ ПЕРЕКОНАННЯ


Наш бренд був створений як втілення величезного захоплення пана Іва Роше природою його рідної Бретані, її узбережжями, рівнинами, лісами та полями.

Ми, новатори рослинної косметики, розкриваємо силу рослин, діючи у гармонії й із повагою до природи та її біорізноманіття.

Вже понад 60 років ми працюємо ботаніками, агрономами, виробниками та продавцями косметики та парфумерії. Ми прагнемо взяти усю користь природи та зробити її доступною для кожного. Це шлях від наших рослин до вашої шкіри.

НАША ІСТОРІЯ


1930-1979: КРАСА, ДОСТУПНА ВСІМ

1930

народження людини,
закоханої в природу

Пан Ів Роше народився у маленькому містечку Ла-Гасії, у французькій провінції Бретань. У 14 років після смерті батька він прагнув знайти спокій від тяжких переживань і знайшов розраду у лісі поблизу. Тоді Ів Роше зрозумів, що природа позитивно впливає на те, як ми себе почуваємо. Згодом йому прийшла ідея зробити на власному горищі крем для рук з Пшінки Весняної. Це був початок історії рослинної краси.

1959

Створення
Бренду

У сімейному будинку Ів Роше створив власну лабораторію. Він використовував поштову доставку, і завдяки цьому мільйони жінок отримували натуральні продукти для догляду за шкірою без посередників. Доступна косметика розповсюджувалася по всій Франції.

1973

Культовість
поза часом

Випуск антивікового догляду Riche Crème
Завдяки дорогоцінним оліям та олії тисячі троянд наш продукт проти вікових змін швидко став бестселером. Пройшло 50 років, гама Riche Crème залишається культовою для мільйонів жінок. Кожні 5 секунд у всьому світі продається 1 крем-бестселер.

1975

Створення Ботанічного
Саду в Ла-Гасії

Справжня лабораторія під відкритим небом, як уявляв її собі пан Ів Роше. 1500 видів рослин вирощуються та вивчаються нашими фахівцями. Член BGCI (Міжнародної ради ботанічних садів з охорони рослин), Ботанічний Сад Yves Rocher є частиною міжнародної мережі передачі знань та інновацій.

1979

від рослин –
до вашої шкіри

Ми – ботаніки, агрономи, виробники та продавці. Такий шлях без посередників дозволяє нам контролювати кожен етап виробничого процесу задля зменшення впливу на навколишнє середовище та ідеальної прозорості, - це шлях від наших полів до вашої шкіри.

Відкрийте для себе продовження історії, 1989-2006

1989-2006 : Відкрийте для себе продовження історії

1989

Відмова від тестування
на тваринах

За 15 років до запровадження європейського регулювання ми були першим брендом в індустрії краси, що вирішив припинити тестування на тваринах. Через три роки ми отримали золоту медаль від SPA (Товариства захисту тварин).

Yves-Rocher Foundation

1991

Заснування Фонду
Yves Rocher

Керуючись баченням свого батька, Жак Роше створив Фонд Yves Rocher, діяльність якого присвячена біорізноманіттю. У 2001 році вперше проводиться премія "Земля Жінок" ( "Terre des Femmes"), щоб підтримати виняткових представниць, відданих захисту нашої планети. У 2019 році Фонд визнано суспільно корисним, що є справжнім визнанням його 25-річної діяльності в цій галузі.

1999

Поля бренду отримають
сертифікат органічної
агроекології

Наші 60 гектарів полів обробляються за принципами агроекології в Ла-Гасіії, Бретань, де ми вирощуємо 9 культових рослин: Волошку, Календулу, М’яту, Лікарську та Римську Ромашку, Едуліс, Настурцію, Арніку та Мезембріантемум.

2004

Відкриття фотофестивалю
в Ла-Гасії

Відповідальна та цікава фотовиставка у центрі тридцяти галерей під відкритим небом, де представлені найкращі сучасні фото, що мають на меті привернути увагу до взаємодії людини зі світом та природою. Подія доступна для широкого загалу та є безкоштовною.

2006

Бувайте,
пластикові пакети!

За 10 років до виходу європейського закону ми припинили використання пластикових пакетів у наших магазинах.

Відкрийте для себе продовження історії, 2017-сьогодення

2017-сьогодення : Наші зобов'язання прискорюються

2017

Вихід першого
концентрованого
гелю для душу

Визначна інновація – завдяки концентрованій формулі, пляшка об’ємом 100 мл дорівнює пляшці звичайного гелю для душу об’ємом 400 мл: у два рази менше пластику, у два рази менше CO2.

2019

Перша міжнародна Група,
що прагне стати
компанією з Місією

Це серйозне зобов'язання підкреслює наше бажання зробити соціальну місію компанії такою ж важливою, як і її економічну діяльність. Що є нашою місією? Відновити зв’язок жінок і чоловіків з природою та виконувати свої зобов'язання для суспільного блага.

Stamps 100% recycled & recyclable* plastic

2020

100% перобленого пластику
з флаконів*, що піддаються
повторній переробці

Усі наші флакони виготовляються із 100% переробленого* пластику, який також підлягає повторній переробці.

*За винятком домішок та ковпачків, дозаторів, етикеток і флаконів рідини для зняття лаку, над якими ми наполегливо працюємо.

2020

100 мільйонів висаджених
дерев, і це
лише початок!

Завдяки нашій програмі "Plant For Life" та завдяки тісній співпраці з 48 неурядовими організаціями та асоціаціями, що працюють у цій галузі, Фонд Yves Rocher невпинно працює над збереженням біорізноманіття в усьому світі (1 дерево висаджується кожні 3 секунди, 1 мільйон людей залучено в 35 країнах).

Stamps UEBT certification

2021

перший французький бренд,
що отримав
сертифікат UEBT.

Через нашу зосередженість на органічному землеробстві більше 20 років наші культові рослини з Ла-Гасії тепер сертифіковані UEBT (Союзом етичної біоторгівлі). Новий крок у нашому підході до сталого постачання.

2021

Тверді формули
продуктів.

Вихід на ринок ЕкоГероїв - нашої 100% твердої веганської косметики з органічними активними інгредієнтами з Ла-Гасії. Краса без пластику!

До 2025

На шляху доy
сертифікації B Corp.

Ми не зупиняємось на досягнутому. Попереду ціль - отримати сертифікат B Corp. Це більше, ніж оцінка, це бачення нашого спільного майбутнього, де компанії відіграватимуть справжню роль для інших компаній і громадян, щоб бути найкращими - не У світі, а ДЛЯ світу. Компанії, які отримали цю сертифікацію, оцінюються за всіма видами діяльності: їхнім позитивним впливом на корпоративне управління, станом відносин між роботодавцем і працівником, ставленням до довкілля, а також перевірку проходить продукція та послуги, що вони надають.

Stamps 100% recycled & recyclable* plastic

До 2030

Більше природи
та менше пластику.

Наша мета - скорочення на 30% пластику* та використання 100% переробленого та придатного для повторної переробки пластику.

*порівняно з нашим виробництвом у 2019 році в г/мл продукту.

ВІД НАШИХ РОСЛИН
ДО ВАШОЇ ШКІРИ.


Вже понад 60 років ми працюємо ботаніками, агрономами, виробниками та продавцями.

Перевага того, що ми робимо все самостійно полягає в тому, що ми контролюємо увесь ланцюг створення продукції, тому наш вплив на довкілля обмежений і ми працюємо над його зменшенням щодня.

Якість нашої продукції гарантована найкращими цінами.

ЛА-ГАСІЇ


Серце Бретані, колиска бренду, унікальне місце, що постійно розвивається, де наші експерти, ботаніки, науковці та любителі природи віддані роботі для захисту навколишнього середовища.

Це більше, ніж місце, це втілення нашого бачення. Керуючись любов’ю до природи, експерти бренду вивчають рослини в нашому Ботанічному Саду, великій лабораторії під відкритим небом, обробляють ґрунт за принципами агроекології та досліджують рослини в наших лабораторіях, щоб створити найкращі рослинні активні інгредієнти для вашої шкіри.

Тут також відповідально виробляється наша продукція на наших виробничих підприємствах, класифікованих LPO (Лігою захисту птахів) як Заповідники Біорізноманіття.

Окрім створення продукції, ми пропагуємо ідею турботи про себе з повагою до природи.

Місцева кухня створена з органічних місцевих інгредієнтів, а митці висловлюють свою любов до природи.

 

БОТАНІКИ


Наш Ботанічний Сад: лабораторія під відкритим небом, налічує 1500 видів, що вивчаються для досконалого знання рослин.

АГРОНОМИ


Наші 60 гектарів органічних і сертифікованих UEBT полів обробляються за принципами агроекології з повагою до природних ресурсів і біорізноманіття.

ВИРОБНИКИ


93% нашої продукції виробляється в Бретані на 3 власних заводах.

ПРОДАВЦІ


Вдосконалення нашої системи дистрибуції: 2069 магазинів і 250 000 консультантів краси по всьому світу.

Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.