ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Відповіді на часті запитання
Відповіді на часті запитання
Моє замовлення
Доставка
Мій акаунт
Мапа бутиків
Програма лояльності в бутиках
Наша продукція
Кар'єра

    Відповіді на часті запитання

    Як можна оплатити замовлення?

    Для вас доступні наступні способи оплати:
    - Оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення;
    - Онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайті.

    Чи можу я бути впевненим/впевненою у безпеці платежів?

    Ми співпрацюємо з компанією Рortmone.com, яка отримала сертифікат 499938160180305, виданий німецькою компанією SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — незалежна аудиторська компанія, що проводить сертифікацію на відповідність усім вимогам безпеки (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), встановленим основними платіжними системами VISA і Mastercard.

    Умови доставки

    Шановні клієнти!

    Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
    +38(044) 461 - 04 - 04
    +38(068) 040 - 04 - 04
    +38(063) 461 - 04 - 04
    +38(066) 461 - 04 - 04
    з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.


    Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
    Вартість доставки Нова пошта до відділення – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 35 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
    Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 55 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.

    Як можна повернути чи обміняти товар?

    При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару неналежної якості або відшкодування вартості товару невідповідної якості поштовим переказом, на таких умовах:
    При виявленні Покупцем Товару в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, комплектність, упаковка) Покупець, в строк не пізніше 7 днів від дати отримання поштового відправлення із Замовленням, а в разі претензії щодо якості Товару - протягом всього терміну придатності Товару, відправляє посилку оцінену в 1 грн Продавцю через відділення УкрПошти 01024, м.Київ, вул.Велика Васильківська/Басейна 1-3/2, офіс С-15-16, Відділ обслуговування клієнтів «Ів Роше», а / с «Ів Роше»:
    - товар неналежної якості або товар, відправлений помилково (в разі отримання в складі Замовлення Товару неналежної якості або з порушенням асортименту, кількості, комплектності, упаковки);
    - копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки на поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
    - копію паспорта стр.1-4, стор.11;
    - копію квитанції про оплату;
    - супровідний лист із зазначенням вимог Покупця (заміна товару Товаром належної якості / іншим Товаром або повернення сплачених за Товар грошових коштів).

    Претензії щодо якості Товару можуть пред'являтися Покупцем протягом всього терміну придатності Товару.

    У разі пред'явлення Покупцем вимог щодо заміни Товару неналежної якості, Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості в термін, який не перевищує загальний термін обробки Замовлення і термін доставки Замовлення.

    У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.

    Повернення коштів за умови онлайн оплати здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати розірвання Договору, або отримання Продавцем поверненого Товару та вимоги від власника платіжної картки, з якої була здійснена оплата Замовлення, про повернення сплачених за Товар грошових коштів з наданням Продавцю необхідних документів. При цьому повернення коштів здійснюється на платіжну картку, з якої була здійснена оплата.

    Як я можу змінити свою електронну адресу?

    Ви можете змінити електронну адресу, натиснувши "Мій акаунт" у верхній частині сторінки, розташованої над меню. Авторизуйтеся на сайті. Далі перейдіть в меню ліворуч на вкладку "Мої контакти". Введіть новий e-mail та натисніть "Оновити".

    Як скористатися пропозицією e-mail розсилки на сайті?

    Підпишіться на e-mail розсилку новин та акцій і отримайте додатковий подарунок з першим замовленням! Щоб підписатися і отримувати ексклюзивні пропозиції, натисніть на «E-mail розсилка» у верхній частині меню сайту та заповніть форму.

    Що таке зелена позначка?

    Зеленим кружком виділено продукти, на які не розповсюджуються додаткові знижки, окрім тих, що визначені Пропозицією Продавця.

    Більше

    Моє замовлення

    Чи можу я бути впевненим/впевненою у безпеці платежів?

    Ми співпрацюємо з компанією Рortmone.com, яка отримала сертифікат 499938160180305, виданий німецькою компанією SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — незалежна аудиторська компанія, що проводить сертифікацію на відповідність усім вимогам безпеки (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), встановленим основними платіжними системами VISA і Mastercard.

    Як можна оплатити замовлення?

    Для вас доступні наступні способи оплати:
    - Оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення;
    - Онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайті.

    Умови доставки

    Шановні клієнти!

    Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
    +38(044) 461 - 04 - 04
    +38(068) 040 - 04 - 04
    +38(063) 461 - 04 - 04
    +38(066) 461 - 04 - 04
    з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.


    Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
    Вартість доставки Нова пошта до відділення – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 35 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
    Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 55 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.

    Як скористатися дією промокоду?

    Промокод - це спеціальний код, який надає вам право скористатися додатковими акційними пропозиціями. Щоб скористатися промокодом, введіть його в спеціальний блок на сайті у розділі "Кошик" перед оформленням замовлення.

    Як отримати подарунки?

    За одне замовлення ви можете отримати два подарунки, якщо інше не передбачено умовами пропозиції сайту. Перший подарунок нараховується при замовленні від 399 грн, другий – при замовленні від 599 грн. Кожен подарунок ви можете обрати з того переліку варіантів, який буде вам продемонстрований під час оформлення замовлення.

    Під Подарунком мається на увазі надання знижки в розмірі вартості Товару за спеціальними умовами пропозиції.

    Як скористатися пропозицією e-mail розсилки на сайті?

    Підпишіться на e-mail розсилку новин та акцій і отримайте додатковий подарунок з першим замовленням! Щоб підписатися і отримувати ексклюзивні пропозиції, натисніть на «E-mail розсилка» у верхній частині меню сайту та заповніть форму.

    Чи можливо вибрати подарунок?

    Ви можете вибрати подарунки у кошику при оформленні замовлення згідно діючих пропозицій сайта. 

    Що таке зелена позначка?

    Зеленим кружком виділено продукти, на які не розповсюджуються додаткові знижки, окрім тих, що визначені Пропозицією Продавця.

    Більше

    Доставка

    Як можна оплатити замовлення?

    Наразі на сайті доступні такі способи оплати:
    - онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайт без комісій,
    - оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення.


    Онлайн - оплата здійснюється на сайті через Всеукраїнський сервіс прийому платежів Portmone.com, що пройшов міжнародний аудит безпеки по стандарту PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) і отримав сертифікат №499938160151217 від німецької компанії SRC (Security Research and Consulting GmbH).

    Оплата можлива за допомогою платіжних карток Visa, Mastercard, через сервіс Visa Checkout або Masterpass. Оплата можлива платіжними картками випущеними на території України.

    Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним чином: під час оформлення Замовлення на Сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. Перейшовши в розділ «Оплата», в підрозділі «Мій спосіб оплати» вам потрібно обрати «Онлайн - оплата банківською карткою». Після цього Вам буде запропоновано сплатити замовлення на нашому сайті через сервіс Portmone.

    Під час оплати Замовлення за допомогою платіжної картки, дані платіжної картки та будь-яка інша інформація, що стосується платіжної картки не запам'ятовуються нами і відповідно не зберігаються.

    Будь ласка, зверніть увагу, що отримати Товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той Покупець, чиї ПІБ були вказані на Сайті під час оформлення Замовлення, тому для отримання Замовлення обов'язково потрібно мати із собою паспорт.

    Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні замовлення з післяплатою у відділенні АТ «Укрпошта», Покупець повинен оплатити поштовий збір за поштовий переказ грошових коштів. З 01.01.23 року тариф АТ "Укрпошта" за потовий переказ грошових коштів по Україні складає 1%+10грн. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець, за умови виконання повної оплати Замовлення післяплатою, отримує свою посилку з вкладенням Замовлення. Витрати, пов'язані з понаднормовим зберіганням Замовлення (посилки з вкладенням Замовлення) несе Покупець згідно з правилами, встановленими АТ «Укрпошта». Покупець має право відмовитися від отримання Товару з порушеною упаковкою.

    При отриманні Товару у відділенні «Нова пошта» з післяплатою Покупець сплачує збір за здійснення поштового переказу грошових коштів. Тариф «Нова пошта» за здійснення поштового переказу грошових коштів по Україні складає 2% від суми переказу +20,00 грн. Тариф вказаний з ПДВ станом на 01.07.2022 року. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець несе відповідальність та витрати за зберігання замовлення у відділенні «Нової пошти» понад встановлений безкоштовний строк зберігання відповідно до Умов надання послуг розміщених на сайті «Нової пошти».

    Як можна повернути чи обміняти товар?

    При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару неналежної якості або відшкодування вартості товару невідповідної якості поштовим переказом, на таких умовах:
    При виявленні Покупцем Товару в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, комплектність, упаковка) Покупець, в строк не пізніше 7 днів від дати отримання поштового відправлення із Замовленням, а в разі претензії щодо якості Товару - протягом всього терміну придатності Товару, відправляє посилку оцінену в 1 грн Продавцю через відділення УкрПошти 01024, м.Київ, вул.Велика Васильківська/Басейна 1-3/2, офіс С-15-16, Відділ обслуговування клієнтів «Ів Роше», а / с «Ів Роше»:
    - товар неналежної якості або товар, відправлений помилково (в разі отримання в складі Замовлення Товару неналежної якості або з порушенням асортименту, кількості, комплектності, упаковки);
    - копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки на поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
    - копію паспорта стр.1-4, стор.11;
    - копію квитанції про оплату;
    - супровідний лист із зазначенням вимог Покупця (заміна товару Товаром належної якості / іншим Товаром або повернення сплачених за Товар грошових коштів).

    Претензії щодо якості Товару можуть пред'являтися Покупцем протягом всього терміну придатності Товару.

    У разі пред'явлення Покупцем вимог щодо заміни Товару неналежної якості, Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості в термін, який не перевищує загальний термін обробки Замовлення і термін доставки Замовлення.

    У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.

    Повернення коштів за умови онлайн оплати здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати розірвання Договору, або отримання Продавцем поверненого Товару та вимоги від власника платіжної картки, з якої була здійснена оплата Замовлення, про повернення сплачених за Товар грошових коштів з наданням Продавцю необхідних документів. При цьому повернення коштів здійснюється на платіжну картку, з якої була здійснена оплата.

    Умови доставки

    Шановні клієнти!

    Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
    +38(044) 461 - 04 - 04
    +38(068) 040 - 04 - 04
    +38(063) 461 - 04 - 04
    +38(066) 461 - 04 - 04
    з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.


    Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
    Вартість доставки Нова пошта до відділення – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 35 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
    Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 55 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.

    Мій акаунт

    Як стати клієнтом Yves Rocher / Як зареєструватися на сайті?

    Ви можете створити свій обліковий запис, натиснувши «Мій акаунт» у верхній частині сторінки, розташованої над меню.
     

    Як я можу змінити свою електронну адресу?

    Ви можете змінити електронну адресу, натиснувши "Мій акаунт" у верхній частині сторінки, розташованої над меню. Авторизуйтеся на сайті. Далі перейдіть в меню ліворуч на вкладку "Мої контакти". Введіть новий e-mail та натисніть "Оновити".

    Мапа бутиків

    Як отримати карту лояльності Yves Rocher?

    Щоб отримати карту лояльності, просто зайдіть в один з бутиків Yves Rocher, де наш консультант з радістю надасть її вам і пояснить усі переваги програми.

    Що я отримую від штампів, які я накопичувала?

    Кожні 100 грн = 1 штамп.

    Накопичуйте штампи та отримуйте подарунки:
    20 штампів = подарунок вартістю 160 грн.
    40 штампів = подарунок вартістю 400 грн.
    60 штампів = подарунок вартістю 730 грн.

    Карта лояльності дійсна у всіх бутиках Yves Rocher?

    На території України продукція Yves Rocher може продаватись тільки в офіційних бутиках. Карта діє у всіх бутиках.

    Чи можливо дізнатися онлайн поточні пропозиції в бутиках?

    Чи можливо дізнатися онлайн поточні пропозиції в бутиках?

    Я більше не бажаю отримувати ексклюзивні пропозиції від бутиків Yves Rocher на e-mail.

    Ви можете відмовитися від підписки в будь-який час, натиснувши на посилання внизу кожного листа від бутиків Yves Rocher.

    Також Ви можете звернутися з проханням відписатися від розсилок в відділ обслуговування клієнтів (
    Із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.):
    +38 (068) 040 04 04
    +38 (063) 461 04 04
    +38 (066) 461 04 04
    +38 (044) 461 04 04

    Чи ділиться сайт даними, які я заповнюю на сайті, з іншими?

    Ні, ваші дані є конфіденційними.
    Більше

    Програма лояльності в бутиках

    Як отримати карту лояльності Yves Rocher?

    Щоб отримати карту лояльності, просто зайдіть в один з бутиків Yves Rocher, де консультант з краси з радістю надасть її вам і пояснить усі переваги програми.

    Що я отримую від штампів, які я накопичувала?

    Кожна покупка важлива!

    100грн = 1 штамп.

    Накопичуйте штампи та отримуйте подарунки:

    20 штампів = подарунок 160грн.
    40 штампів = подарунок 400грн.
    60 штампів = подарунок 730грн.

    Протягом якого часу дійсні мої штампи?

    Штампи дійсні протягом 12 місяців з моменту першої покупки.

    Карта лояльності дійсна у всіх бутиках Yves Rocher?

    На території України продукція Yves Rocher може продаватись тільки в офіційних бутиках. Карта діє у всіх бутиках.

    Наша продукція

    Як замовити продукцію?

    У вас є можливість придбати нашу продукцію будь-яким із цих способів:
    1. На сайті www.yves-rocher.ua.
    2. Написавши нам у приватні повідомлення у Facebook чи Instagram.
    3. Завітавши у будь-який з наших бутиків. Знайти найближчий до вас бутик можна перейшовши за цим посиланням.

    Також ви можете звернутися на сервісну лінію Yves Rocher за одним з цих номерів:
    (044) 461 04 04
    +38 (066) 461 04 04
    +38 (063) 461 04 04
    +38 (068) 040 04 04
    Із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.
    Ми будемо раді проконсультувати вас і допоможемо оформити замовлення.

    Якість продукції

    Ми дуже піклуємося про якість нашої продукції!
    Детальніше про стандарти та відповідальність Yves Rocher ви можете дізнатися, перейшовши за цим посиланням.

    Як можна повернути чи обміняти товар?

    При отриманні товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару або, на вибір покупця, відшкодування вартості поштовим переказом.

    Щоб оформити повернення вам потрібно в строк не пізніше 7 днів від дати отримання поштового відправлення, а в разі претензії щодо якості товару - протягом всього терміну придатності товару, відправити нам за адресою:
    Відділ обслуговування клієнтів «Ів Роше», а / с «Ів Роше», 01024, м.Київ, вул.Велика Васильківська/Басейна 1-3/2, офіс С-15-16.
    - товар неналежної якості або товар, відправлений помилково;
    - копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки на поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
    - копію паспорта стр.1-4, стор.11;
    - копію квитанції про оплату;
    - супровідний лист із зазначенням вимог (заміна товару або повернення сплачених коштів).

    У разі пред'явлення вимог щодо заміни товару, ми замінимо його товаром належної якості в термін, який не перевищує загальний термін обробки замовлення і термін доставки замовлення.

    У разі пред'явлення вимог про повернення сплачених грошових коштів, ми зобов'язуємося виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання нам необхідних документів.

    Кар'єра

    Кого ми шукаємо у команду Yves Rocher Ukraine?

    У команду Yves Rocher ми шукаємо не лише професіоналів, а й людей, які поділяють наші цінності. Поважне ставлення до природи та до оточуючих – це фундамент нашої компанії.
    Все, що ми робимо для бізнесу і для наших співробітників, ґрунтується на декількох цінностях:

    Довіра – Відповідальність – Співробітництво – Визнання – Ініціативність

    Ми постійно розвиваємося та невпинно працюємо над тим, щоб зробити нашу продукцію більш екологічною: над вдосконаленням веганських формул нашої продукції, над розробкою менш шкідливих для природи методів пакування та логістики товарів, над використанням матеріалів, що повністю підлягають сортуванню та переробці. І наші співробітники – це люди, які поділяють це прагнення повертати природі те, що вона дарує нам щодня.

    Бути частиною команди Yves Rocher - це зробити свідомий вибір на користь екології, а також власного професійного та особистісного розвитку.

    Як надіслати резюме

    Якщо Ви бажаєте стати частиною нашої компанії, надсилайте резюме з поміткою "CV" на contact@yves-rocher.ua

Оновлено 25.04.2022

Відділ обслуговування клієнтів

У бутиках


Отримайте індивідуальну консультацію







Ви можете скористатися
мапою і знайти найближчий
до вас бутик.