ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Відповіді на запитання про наші послуги

Як можна оплатити замовлення?

Наразі на сайті доступні такі способи оплати:
- онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайт без комісій,
- оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення.


Онлайн - оплата здійснюється на сайті через Всеукраїнський сервіс прийому платежів Portmone.com, що пройшов міжнародний аудит безпеки по стандарту PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) і отримав сертифікат №499938160151217 від німецької компанії SRC (Security Research and Consulting GmbH).

Оплата можлива за допомогою платіжних карток Visa, Mastercard, через сервіс Visa Checkout або Masterpass. Оплата можлива платіжними картками випущеними на території України.

Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним чином: під час оформлення Замовлення на Сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. Перейшовши в розділ «Оплата», в підрозділі «Мій спосіб оплати» вам потрібно обрати «Онлайн - оплата банківською карткою». Після цього Вам буде запропоновано сплатити замовлення на нашому сайті через сервіс Portmone.

Під час оплати Замовлення за допомогою платіжної картки, дані платіжної картки та будь-яка інша інформація, що стосується платіжної картки не запам'ятовуються нами і відповідно не зберігаються.

Будь ласка, зверніть увагу, що отримати Товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той Покупець, чиї ПІБ були вказані на Сайті під час оформлення Замовлення, тому для отримання Замовлення обов'язково потрібно мати із собою паспорт.

Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні замовлення з післяплатою у відділенні АТ «Укрпошта», Покупець повинен оплатити поштовий збір за поштовий переказ грошових коштів. З 01.07.23 року тариф АТ "Укрпошта" за потовий переказ грошових коштів по Україні складає 2%+10грн. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець, за умови виконання повної оплати Замовлення післяплатою, отримує свою посилку з вкладенням Замовлення. Витрати, пов'язані з понаднормовим зберіганням Замовлення (посилки з вкладенням Замовлення) несе Покупець згідно з правилами, встановленими АТ «Укрпошта». Покупець має право відмовитися від отримання Товару з порушеною упаковкою.

При отриманні Товару у відділенні «Нова пошта» з післяплатою Покупець сплачує збір за здійснення поштового переказу грошових коштів. Тариф «Нова пошта» за здійснення поштового переказу грошових коштів по Україні складає 2% від суми переказу +20,00 грн. Тариф вказаний з ПДВ станом на 01.07.2022 року. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець несе відповідальність та витрати за зберігання замовлення у відділенні «Нової пошти» понад встановлений безкоштовний строк зберігання відповідно до Умов надання послуг розміщених на сайті «Нової пошти».

Як можна повернути чи обміняти товар?
При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару неналежної якості або відшкодування вартості товару невідповідної якості поштовим переказом, на таких умовах:
При виявленні Покупцем Товару в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, комплектність, упаковка) Покупець, в строк не пізніше 7 днів від дати отримання поштового відправлення із Замовленням, а в разі претензії щодо якості Товару - протягом всього терміну придатності Товару, відправляє посилку оцінену в 1 грн Продавцю через відділення УкрПошти за індексом 04210 м. Київ на А/С “Ів Роше”:
- товар неналежної якості або товар, відправлений помилково (в разі отримання в складі Замовлення Товару неналежної якості або з порушенням асортименту, кількості, комплектності, упаковки);
- копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки на поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
- копію паспорта стр.1-4, стор.11;
- копію квитанції про оплату;
- супровідний лист із зазначенням вимог Покупця (заміна товару Товаром належної якості / іншим Товаром або повернення сплачених за Товар грошових коштів).

Претензії щодо якості Товару можуть пред'являтися Покупцем протягом всього терміну придатності Товару.

У разі пред'явлення Покупцем вимог щодо заміни Товару неналежної якості, Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості в термін, який не перевищує загальний термін обробки Замовлення і термін доставки Замовлення.

У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.
 

Повернення коштів за умови онлайн оплати здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати розірвання Договору, або отримання Продавцем поверненого Товару та вимоги від власника платіжної картки, з якої була здійснена оплата Замовлення, про повернення сплачених за Товар грошових коштів з наданням Продавцю необхідних документів. При цьому повернення коштів здійснюється на платіжну картку, з якої була здійснена оплата.

Умови доставки

Шановні клієнти!

Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
+38(044) 461 - 04 - 04
+38(068) 040 - 04 - 04
+38(063) 461 - 04 - 04
+38(066) 461 - 04 - 04
з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.

Терміни обробки замовлень на стороні Продавця становлять не більше 3 робочих днів, терміни доставки замовлення згідно умов Поштових операторів ( Укрпошта: від 3 до 6 робочих днів – деталі за посиланням, Нова Пошта: від 1 до 3 робочих днів – деталі за посиланням. Просимо вчасно ознайомлюватись з можливими змінами в умовах діяльності поштових операторів, та слідкувати за можливими змінами в Компанії, щодо строків обробки замовлень  у разі ускладнення ситуації в країні.

Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
Вартість доставки Нова пошта до відділення або в поштомат – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 30 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 50 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.

 

Додаткові умови

Щодо строків зберігання посилки (у випадку, якщо Покупець не забрав посилку) та її повернення Продавцю (у випадку, якщо Покупець відмовився від посилки):

1.    безоплатне зберігання посилки:

  • у відділеннях Нової Пошти та Укрпошти впродовж 7 календарних днів, 
  • у поштоматах Нової Пошти впродовж 5 календарних днів

  із дати надходження посилки у відділення / у поштомат,

2.   після закінчення даного терміну:

  • Нова Пошта відділення: повернення посилки Продавцю;
  • Нова Пошта поштомат: переміщення посилки у найближче до поштомату відділення Нової Пошти, додаткове зберігання посилки протягом ще 2 календарних днів у відділенні, і після закінчення вищезазначеного терміну — повернення посилки Продавцю;
  • Укрпошта відділення: платне зберігання посилки додатково протягом 7 днів після вищезазначеного терміну за рахунок Покупця з розрахунку вартості зберігання:


За кожну добу зберігання 1 посилки понад 7 робочих днів - 10 грн./добу починаючи із 8 календарного дня, але не більше ніж 50 грн. за наступні 7 календарних днів зберігання посилки.


Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.