ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Опис

Гель для ванни та душу, збагачений живильною олією арганії та БІО-екстрактом мароканської троянди, що дарують ефект розслаблювального догляду традиційного хамаму.

М’яка безсульфатна** мийна основа 100% рослинного походження. Лагідно очищає шкіру, підтримуючи її природний водний баланс.

  • Ароматні ноти: арганова олія, троянда.
  • Текстура: гель.
  • Рекомендації щодо застовування: нанесіть невелику кількість засобу на спонж для тіла, спіньте та нанесіть за допомогою спонжа на шкіру, ретельно змийте водою.

Ще більший об’єм та менше пластику для планети! Рефіл – змінний екофлакон, на 90% виготовлений із переробленого пластику, зібраного на узбережжі Індії та сертифікованого як океанічний.

Усі рефіли-паковання Yves Rocher містять у 4 рази менше пластику порівняно з флаконами гелів для ванни та душу об’ємом 400 мл та повністю придатні до перероблення.

Ідеальне доповнення до Гелю для ванни та душу – флакон багаторазового використання 600 мл. Зручний флакон з помпою-дозатором, розрахований на заправку гелем для ванни та душу до 5 разів, точно відміряє необхідну для одного застосування кількість гелю, щоб ви могли насолоджуватися ним, не марнуючи жодної краплини.

Формула пройшла дерматологічне тестування, має нейтральний рівень pH для шкіри.

Містить 93% інгредієнтів натурального походження.

*Порівняно з флаконами гелів для ванни та душу об’ємом 400 мл (г/мл).
** Без сульфатних ПАР.

Формат : Рефіл

Артикул : 54767

Активний рослинний інгредієнт
Арганія і Троянда
Експерти Рослинної Косметики® у серці Марокко обрали два легендарні інгредієнти: Арганію та Троянду, стародавні скарби для жіночою краси. Yves Rocher приділяє багато уваги відповідальному ставленню до ресурсів та підконтрольній культивації рослин, тому ми обрали сертифіковану органічну Арганову олію, яку виробляють спілки жінок Марокко.
Арганія і Троянда
Інгредієнти

Список інгредієнтів :

AQUA/WATER/EAUCOCAMIDOPROPYL BETAINEGLYCERINSODIUM COCOYL ISETHIONATESODIUM METHYL COCOYL TAURATEDECYL GLUCOSIDEPARFUM/FRAGRANCESODIUM BENZOATECITRIC ACIDSODIUM CHLORIDEPOTASSIUM SORBATEROSA DAMASCENA FLOWER WATERARGANIA SPINOSA EXTRACT |10673v0

Дізнайтеся більше про зобов'язання Бренду Yves Rocher та наші формули на сторінці #НашіЗобов'язання

* Інгредієнти натурального походження
* Інші

Ви можете знайти більше інформації про наші інгредієнти в Словнику термінів

Соціальний та екологічний вплив
У партнерстві з 24 брендами, Yves Rocher надає детальну і відкриту оцінку екологічного та соціального впливу виготовленої продукції, за понад 50 ретельно відібраними критеріями, створеними за методологією під егідою AFNOR*
*Французької асоціації зі стандартизації
media
media

Формула

Формула містить 95% інгредієнтів натурального походження

Формула розроблена для зменшення впливу на водні ресурси* *відповідно до класифікації формул CLP (Європейського регламенту щодо класифікації, маркування та пакування хімічних речовин і сумішей)

Формула біорозкладна* *відповідно до методу оцінки біорозкладності

media

Паковання

Полегшене паковання* *порівняно до звичайного паковання цього типу

Паковання, що містить понад 68% перероблених матеріалів

Паковання, що повністю підлягає переробленню

media

Спосіб виробництва

Вироблено з одним або декількома інгредієнтами, які використовуються повторно завдяки принципам безвідходної економіки  

Вироблено та упаковано на підприємстві у Франції, сертифікованому у сфері захисту довкілля* *відповідно до стандарту ISO 14001  

media

Транспортування

Низький вуглецевий вплив транспортування сировини

Вироблено та упаковано на одному підприємстві

media

Соціальна відповідальність

Вироблено та упаковано на підприємстві, сертифікованому системою управління соціальною відповідальністю* *згідно зі стандартом ISO 45001  

Продукт не містить інгредієнтів тваринного походження та їхніх похідних

Yves Rocher — це компанія з місією, що вже понад 65 років діє на користь захисту природи та рослинного світу. Дізнайтеся більше про програму act beautiful* , що передбачає 10 чітких амбіційних цілей та дій бренда до 2030 року.
*Краса в діях

Відобразити більше

Відобразити менше

Відгуки
Показати більше
Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.