This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Швидкий пошук запитань:

  • pictogramme ma commande

    Моє
    замовлення

  • pictogramme les magasins

    Мапа
    бутикiв

  • pictogramme nous rejoindre

    Кар'єра

  • pictogramme ma livraison

    Доставка

  • pictogramme la jolie carte

    Програма
    лояльностi
    в бутиках

  • pictogramme mon compte

    Мiй
    аккаунт

  • pictogramme les soins en institut

    Наша
    продукцiя

Відповіді на часті запитання:

Як зробити замовлення на сайті?

Для оформлення замовлення на сайті, додайте вподобані продукти в кошик на суму від 199 грн. Далі в розділі "Кошик" ви можете вибрати подарунки додатково до замовлення: за одне замовлення ви можете отримати два подарунки, якщо інше не передбачено умовами пропозиції сайту.

Перший подарунок нараховується при замовленні від 375 грн, другий – при замовленні від 599 грн. Кожен подарунок ви можете обрати з того переліку варіантів, який буде вам продемонстрований під час оформлення замовлення.
 

Під Подарунком мається на увазі надання знижки в розмірі вартості Товару за спеціальними умовами пропозиції.

Чи можу я безпечно сплатити на сайті www.yves-rocher.ua та які способи оплати?
Для вас доступні наступні способи оплати:
– Оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення;
 Онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайті.

Ми співпрацюємо з компанією Рortmone.com, яка отримала сертифікат 499938160180305, виданий німецькою компанією SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — незалежна аудиторська компанія, що проводить сертифікацію на відповідність усім вимогам безпеки (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), встановленим основними платіжними системами VISA і Mastercard.
Вартість і терміни доставки?

На нашому сайті Ви можете обрати доставку у відділення “Укрпошти”, Нова пошта, або скористатися кур’єрською доставкою Нова пошта.  

Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
Вартість доставки Нова пошта до відділення – 40 грн, при замовленні від 450 грн – 15 грн, при замовленні від 1000 грн – безкоштовно.
Кур’єрською доставкою Нова пошта – 50 грн, при замовленні понад 450 грн – 15 грн, при замовленні понад 1000 грн – безкоштовно.


Як швидко Ви отримаєте замовлення?

Термін* доставки Новою Поштою (до відділення): до 5 робочих днів

Термін* доставки Новою Поштою (кур'єрська): 3-5 робочих днів

Термін* доставки «Укрпошти»: 3-6 робочих днів


*Термін починає перебіг з моменту закінчення обробки замовлення відділом обслуговування клієнтів ТОВ «Ів Роше Україна» і включає час на підготовку замовлення складом.

Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні замовлення з післяплатою у відділенні АТ «Укрпошта», Покупець повинен оплатити поштовий збір за поштовий переказ грошових коштів. Тариф АТ «Укрпошта» за поштовий переказ грошових коштів по Україні складає 1% від суми переказу, але не менше 10,00 грн. Тариф вказаний з ПДВ станом на 01.01.2021 року. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець, за умови виконання повної оплати Замовлення післяплатою, отримує свою посилку з вкладенням Замовлення. Витрати, пов'язані з понаднормовим зберіганням Замовлення (посилки з вкладенням Замовлення) несе Покупець згідно з правилами, встановленими АТ «Укрпошта». Покупець має право відмовитися від отримання Товару з порушеною упаковкою.

При отриманні Товару у відділенні Нова пошта з післяплатою Покупець сплачує збір за здійснення поштового переказу грошових коштів. Тариф Нова пошта за здійснення поштового переказу грошових коштів по Україні складає 2% від суми переказу + 20,00 грн. Тариф вказаний з ПДВ станом на 01.04.2021 року. Продавець ніяким чином не впливає на ставку збору і не несе відповідальність за її зміну. Покупець несе відповідальність та витрати за зберігання замовлення у відділенні Нова пошта понад встановлений безкоштовний строк зберігання відповідно до Умов надання послуг розміщених на сайті Нова пошта.

Рекомендуємо Вам після оплати посилки розкривати її на пошті в присутності поштових працівників для перевірки відповідності вмісту посилки опису та складання акту в разі невідповідності (недовкладення, вкладення неправильного артикулу), транспортного або виробничого браку.

 
Як можна повернути чи обміняти товар?
При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару неналежної якості або відшкодування вартості товару невідповідної якості поштовим переказом, на таких умовах:
При виявленні Покупцем Товару в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, комплектність, упаковка) Покупець, в строк не пізніше 7 днів від дати отримання поштового відправлення із Замовленням, а в разі претензії щодо якості Товару - протягом всього терміну придатності Товару, відправляє посилку оцінену в 1 грн Продавцю через відділення УкрПошти за індексом 04210, м.Київ-210, Відділ обслуговування клієнтів «Ів Роше», а / с «Ів Роше»:
- товар неналежної якості або товар, відправлений помилково (в разі отримання в складі Замовлення Товару неналежної якості або з порушенням асортименту, кількості, комплектності, упаковки);
- копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки на поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
- копію паспорта стр.1-4, стор.11;
- копію квитанції про оплату;
- супровідний лист із зазначенням вимог Покупця (заміна товару Товаром належної якості / іншим Товаром або повернення сплачених за Товар грошових коштів).

Претензії щодо якості Товару можуть пред'являтися Покупцем протягом всього терміну придатності Товару.

У разі пред'явлення Покупцем вимог щодо заміни Товару неналежної якості, Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості в термін, який не перевищує загальний термін обробки Замовлення і термін доставки Замовлення.

У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.
 

Повернення коштів за умови онлайн оплати здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати розірвання Договору, або отримання Продавцем поверненого Товару та вимоги від власника платіжної картки, з якої була здійснена оплата Замовлення, про повернення сплачених за Товар грошових коштів з наданням Продавцю необхідних документів. При цьому повернення коштів здійснюється на платіжну картку, з якої була здійснена оплата.

Як я можу змінити свою електронну адресу?

Ви можете змінити електронну адресу, натиснувши "Мій акаунт" у верхній частині сторінки, розташованої над меню. Авторизуйтеся на сайті. Далі перейдіть в меню ліворуч на вкладку "Мої контакти". Введіть новий e-mail та натисніть "Оновити".

Як скористатися пропозицією E-mail та Viber розсилки на сайті?
Підпишіться на e-mail розсилку новин та акцій і отримайте додатковий подарунок з першим замовленням! Щоб підписатися і отримувати ексклюзивні пропозиції, натисніть на «E-mail розсилка» у верхній частині меню сайту та заповніть форму. Для того, щоб приєднатися до нашого офіційного каналу Yves Rocher Україна у Viber, натисніть тут.
Що таке зелена позначка?

Зеленим кружком виділено продукти, на які не розповсюджуються додаткові знижки, окрім тих, що визначені Пропозицією Продавця.

Відділ обслуговування клієнтів

Онлайн


Зв’яжіться з нами в будь-який час





Надішліть нам листа з запитанням
на contact@yves-rocher.ua
і ми відповімо Вам
протягом 1 робочого дня.
Також Ви можете написати
повідомлення консультанту
в чаті на сайті,
у Facebook Messenger
або в Instagram.



 

У бутиках


Отримайте індивідуальну консультацію







Ви можете скористатися
мапою і знайти найближчий
до вас бутик.