ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Швидкий пошук запитань:

  • pictogramme ma commande

    Моє
    замовлення

  • pictogramme les magasins

    Мапа
    бутикiв

  • pictogramme nous rejoindre

    Кар'єра

  • pictogramme ma livraison

    Доставка

  • pictogramme la jolie carte

    Програма
    лояльностi
    в бутиках

  • pictogramme mon compte

    Мiй
    аккаунт

  • pictogramme les soins en institut

    Наша
    продукцiя

Відповіді на часті запитання:

Як зробити замовлення на сайті?

Для оформлення замовлення на сайті, додайте вподобані продукти в кошик на суму від 299 грн. Далі в розділі "Кошик" ви можете вибрати подарунки додатково до замовлення: за одне замовлення ви можете отримати два подарунки, якщо інше не передбачено умовами пропозиції сайту.

Перший подарунок нараховується при замовленні від 549 грн, другий – при замовленні від 799 грн. Кожен подарунок ви можете обрати з того переліку варіантів, який буде вам продемонстрований під час оформлення замовлення.
 

Під Подарунком мається на увазі надання знижки в розмірі вартості Товару за спеціальними умовами пропозиції.

Як працює оплата карткою?
Для вас доступні наступні способи оплати:
– Оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення;
 Онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайті.

Ми співпрацюємо з компанією Рortmone.com, яка отримала сертифікат 499938160180305, виданий німецькою компанією SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — незалежна аудиторська компанія, що проводить сертифікацію на відповідність усім вимогам безпеки (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), встановленим основними платіжними системами VISA і Mastercard.

Онлайн оплата Замовлення на сайті здійснюється шляхом блокування коштів на рахунку Покупця Платіжною системою Portmone.com. Списання заблокованих коштів за Замовлення відбувається Платіжною системою Portmone.com після підтвердження Контакт-центром фактичної наявності переліку товарів у Замовленні. Якщо замовлення анулюється до списання коштів — відбувається розблокування коштів на рахунку Покупця (термін блокування коштів можливий до 7 календарних днів). Залежно від налаштувань системи інтернет-банкінгу, Покупець може не отримувати інформування у форматі SMS чи Push- повідомлень про таке повернення, адже на цьому етапі кошти фактично не списувались з рахунку та були розблоковані.

Також, Покупець має можливість самостійно перевірити баланс рахунку та історію транзакцій в інтерфейсі системи інтернет-банкінгу або звернутись до підтримки банку.

За умови скасування Замовлення сплачені кошти повертаються Покупцю на рахунок, з якого відбувся платіж (згідно умов Договору купівлі-продажу, що розміщений за посиланням https://www.yves-rocher.ua/uk/offer-terms).
Вартість і терміни доставки?
Шановні клієнти!

Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
+38(044) 461 - 04 - 04
+38(068) 040 - 04 - 04
+38(063) 461 - 04 - 04
+38(066) 461 - 04 - 04
з понеділка по п'ятницю з 09:00 по 20:00 та в суботу з 10:00 до 20:00.


Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
Вартість доставки Нова пошта до відділення або в поштомат – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 30 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 50 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.


Як можна повернути чи обміняти товар?
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України від 12 травня 1991 року № 1023-XII «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 N 172 парфумерно-косметична продукція відноситься до групи товарів, що не підлягають обміну (поверненню) в разі їх належної якості. Відмінність елементів оформлення (дизайну, кольорів) від заявлених в описі на Сайті/каталозі не є ознакою Товару неналежної якості. При отриманні Покупцем Товарів неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, Продавець гарантує Покупцю заміну Товарів неналежної якості або, на вибір Покупця, відшкодування вартості Товарів невідповідної якості поштовим переказом, на наступних умовах:

При виявленні Покупцем Товарів в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, комплектність, упаковка) Покупець в строк не пізніше 14 календарних днів від дати отримання поштового відправлення із Замовленням, а в разі претензії щодо якості Товару, - протягом всього строку придатності Товару ( але при цьому, недоліки Товару виникли не внаслідок порушення Покупцем правил користування чи зберігання Товару), відправляє за свій рахунок посилку оцінену в 1 грн Продавцю через відділення Укрпшоти, на адресу:

Відділ обслуговування клієнтів «Ів Роше», 04210 м. Київ на А/С “Ів Роше”.

- Товари неналежної якості або Товари, відправлені помилково (в разі отримання в складі Замовлення Товарів неналежної якості або з порушенням асортименту, кількості, комплектності, упаковки);
- копію поштового акту (якщо брак виявлений при розкритті посилки у поштовому відділенні), що підтверджує факт браку або невідповідність вмісту посилки її опису;
- копію паспорта стр.1-4, стор.11;
- копію квитанції про оплату;
- супровідний лист із зазначенням вимог Покупця (заміна Товарів аналогічними належної якості / іншими Товарами або повернення сплачених за Товари грошових коштів);
-оригінал квитанції (чеку) про сплату повернення Товару (з метою подальшої можливості отримати компенсацію від Продавця понесених Покупцем цих витрат). Обмін та повернення Товару неналежної якості можливі тільки за виконання всіх умов, вказаних вище. Розпаковану коробку із Замовленням повернути представнику кур’єрської служби (кур'єру) неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку Покупцем вирішуються з Продавцем, а не з кур'єром. У разі пред'явлення Покупцем вимог щодо заміни Товару неналежної якості, Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості у строк, який не перевищує загальний строк обробки Замовлення і термін доставки Замовлення.

У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товари грошових коштів, Продавець зобов'язується здійснити повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.
 
Як я можу змінити свою електронну адресу?

Ви можете змінити електронну адресу, натиснувши "Мій акаунт" у верхній частині сторінки, розташованої над меню. Авторизуйтеся на сайті. Далі перейдіть в меню ліворуч на вкладку "Мої контакти". Введіть новий e-mail та натисніть "Оновити".

Як скористатися пропозицією E-mail та Viber розсилки на сайті?
Підпишіться на e-mail розсилку новин та акцій і отримайте додатковий подарунок з першим замовленням! Щоб підписатися і отримувати ексклюзивні пропозиції, натисніть на «E-mail розсилка» у верхній частині меню сайту та заповніть форму. Для того, щоб приєднатися до нашого офіційного каналу Yves Rocher Україна у Viber, натисніть тут.
 
Що таке зелена позначка?

Зеленим кружком виділено продукти, на які не розповсюджуються додаткові знижки, окрім тих, що визначені Пропозицією Продавця.

 

Відділ обслуговування клієнтів

У бутиках


Отримайте індивідуальну консультацію







Ви можете скористатися
мапою і знайти найближчий
до вас бутик.





 

Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.