This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
 0
0Спільний проєкт українських компаній INAKSHI architects та Raw: materials lab отримав відзнаку від бренду Yves Rocher у рамках премії "Створено жінками – 2025". Ініціатива, яка допомагає зробити масштабний крок до відновлення зв'язку людини з природою, вразила своєю інноваційністю та планетоцентричністю. https://24tv.ua/proyekt-vid-inakshi-architects-raw-materials-lab-otrimav-vidznaku_n2899565
Серед сотень заявок, поданих на премію "Створено жінками" у 2025 році, експертна команда бренду Yves Rocher зупинила свій вибір на проєкті "Українські біорозкладні інноваційні матеріали" – розробці команд Raw: materials lab та INAKSHI architects.
Здавалося б, що спільного між виробництвом рослинної косметики та створенням біорозкладних будівельних матеріалів? Відповідь проста: філософія, яка ставить Планету понад прибуток.
Для Yves Rocher підтримка екоініціатив — не разова акція, а логічне продовження філософії, яка лежить в основі діяльності бренду ще з 1959 року. Як зазначає Анна Запталова, генеральна директорка Yves Rocher в Україні, екологічна відповідальність була закладена у ДНК бренду з дня заснування.
Уявіть світ, у якому кожен продукт – косметика, меблі, архітектура – створюється з повагою до природи. Де бізнес не лише заробляє, а й змінює світ на краще. Саме за таким принципом працює французький бренд рослинної косметики Yves Rocher і українські компанії Raw: materials lab та INAKSHI architects.
Підтримка жіночого підприємництва — особливо тих проєктів, що спрямовані на збереження навколишнього середовища, — залишається незмінним стратегічним пріоритетом для Yves Rocher.
Бренд Yves Rocher традиційно сприяє розвитку талановитих українських підприємиць у рамках премії «Створено жінками» — соціального некомерційного проєкту Франко-української торгово-промислової палати, який уже сьомий рік поспіль допомагає українкам розвивати власну справу, водночас підтримуючи гендерну рівність та економічне зростання.
«Оцінюючи роботи, ми орієнтувалися на місію нашої компанії — «Відновити звʼязок людини та природи». Адже саме природа є джерелом нашого фізичного і ментального здоров’я — як сьогодні, так і в майбутньому. Серед усіх ініціатив найбільше нас вразив проєкт, що виводить цей зв’язок на новий рівень. INAKSHI architects під керівництвом Олени Довгополової створюють не просто інноваційні матеріали, а цілісну екосистему бізнесів, що розвиває коноплярство в Україні.»
Цьогоріч серед 435 конкурсних заявок бренд відзначив проєкт «Українські біорозкладні інноваційні матеріали» (RAW: materials lab) архітектурної студії INAKSHI architects під керівництвом Олени Довгополової. Його цінності глибоко резонують з місією Yves Rocher — Reconnect people to nature («Відновити звʼязок людини та природи»).
Цьогоріч серед 435 конкурсних заявок бренд відзначив проєкт "Українські біорозкладні інноваційні матеріали" (RAW: materials lab) архітектурної студії INAKSHI architects під керівництвом Олени Довгополової.
Для Yves Rocher підтримка жіночого підприємництва – це не просто визнання їх досягнень. Це вклад у майбутнє, можливість змінювати світ, робити суспільство більш відкритим, соціально відповідальним та екологічно свідомим. Долучаючись до конкурсу, компанія висловлює глибоку повагу до сили українських жінок, які, попри всі виклики сьогодення, створюють і розвивають бізнеси з великим сенсом.
Підтримка жіночого підприємництва — особливо тих проєктів, що спрямовані на збереження навколишнього середовища, — залишається незмінним стратегічним пріоритетом для Yves Rocher.
Yves Rocher підтримав проєкт "Українські біорозкладні інноваційні матеріали" архітектурної студії INAKSHI architects. Проєкт створює біорозкладні композитні матеріали з технічних конопель, що замінюють шкідливі листові матеріали.
Бренд Yves Rocher традиційно сприяє розвитку талановитих українських підприємиць у рамках премії «Створено жінками» — соціального некомерційного проєкту Франко-української торгово-промислової палати, який уже сьомий рік поспіль допомагає українкам розвивати власну справу, водночас підтримуючи гендерну рівність та економічне зростання.
Останні роки тема дбайливого ставлення до навколишнього середовища — green is a new black — стала однією з основних для світових бізнесів. Yves Rocher — один із прикладів такого підходу. Бренд сповідував екологічні цінності ще 65 років тому та зберіг свою філософію через десятиліття.
Волосся — як лакмусовий папір. Воно першим реагує на стрес, недосип, зміну сезонів, укладки з температурою «на максимум» та інтенсивне фарбування. Усе це виснажує його зсередини — і замість м’якості та блиску ми отримуємо сухість, ламкість і повну відсутність слухняності.
Але хороша новина: це не вирок, а лише сигнал. І волосся можна «напоїти» — головне знати як. Лікарка-трихологиня Анна Халдєєва та б’юті-редакторка Marie Claire Яна Панюшкіна підготували гайд по догляду за волоссям за допомогою сили рослин.
Старт довгоочікуваного весняного сезону — привід для нових ідей, рішень та beauty-експериментів. Три редакторки ELLE.UA протестували продукти з нових колекцій французького бренду рослинної косметики Yves Rocher для догляду за обличчям, тілом і волоссям, а потім чесно розповіли про свій досвід і результати.
Уявіть компанію, яка не просто продає косметику, а вирощує її з насіння — в буквальному сенсі. Саме за таким принципом працює французький бренд Yves Rocher. У бренду є свої поля, ботаніки, агрономи, лабораторії, заводи й навіть Ботанічний сад. Вони самі вивчають, досліджують, вирощують, збирають, виробляють і доставляють продукцію у понад 90 країн світу. І все це — без посередників, які створюють додаткову вартість на шляху до рук клієнтів.
Дивовижний подарунковий набір, вітамінні комплекси, натуральний шоколад і найкращі продукти для догляду за шкірою
Особистими враженнями від поїздки ділиться шеф-редакторка ELLE.UA Світлана Кравченко
Пора обирати новорічні та різдвяні подарунки! Які? Ті, що будуть корисними та принесуть позитивні емоції. Думаєш, що презентувати рідним, коханим та друзям? Лови ідеї від українських і світових брендів!
Як створити незабутню атмосферу з найкращими українськими брендами
Як зберегти молодість й здоров’я шкіри — розповідають редакція L’Officiel Online та експерти бренду французької рослинної косметики Yves Rocher
Уже зовсім скоро, 12 травня, ми відзначатимемо День матері. "ТиКиїв" підготував до свята добірку стильних і корисних подарунків, які потішать найдорожчу людину.
В ексклюзивному інтерв’ю Viva! акторка Даша Трегубова з донькою Поліною розповіли про стосунки у сім’ї і перший спільний проєкт.
 
Себастьян Дюпра де Поль, хімічний інженер, доктор наук з органічної та біоорганічної хімії, директор з інновацій та розвитку Лабораторії рослинної косметики Yves Rocher, розповів про особливості дерморослинної косметики та прогресивні інноваційні рішення, які змінюють уявлення про антивіковий догляд.
Сегодня мы поделимся лучшими средствами от Yves Rocher, которые станут настоящими must-have этой осенью. Эти продукты сочетают эффективность, натуральность и заботу об окружающей среде, что делает их идеальными для любой женщины.
Уже зовсім скоро, 12 травня, ми відзначатимемо День матері. "ТиКиїв" підготував до свята добірку стильних і корисних подарунків, які потішать найдорожчу людину.
Улітку особливо важливо знайти баланс у догляді за шкірою: забезпечити їй достатнє зволоження і відновлення, але не обтяжувати занадто насиченими засобами. Beauty-редакторка сайту Cosmopolitan Ukraine Настя Леонова ділиться досвідом використання косметичних продуктів для шкіри обличчя й тіла від французького бренду Yves Rocher — дієвих, в екологічних пакуваннях і з формулами на основі компонентів природного походження.
Експерт Рослинної Косметики® з 1959 року – французька компанія Yves Rocher – підтримала премію “Створено жінками 2024”. У такий спосіб бренд демонструє захоплення силою українських жінок, які створюють та розвивають неймовірні бізнеси попри всі виклики та ризики сучасності.
«Створено жінками» – всеукраїнський конкурс, створений за ініціативи комітету бізнес-леді франко-української торгово-промислової палати. Цьогоріч Yves Rocher доповнив перелік переможців конкурсу, впровадивши власну номінацію, яка стала відображенням місії бренду – Reconnect people to nature, возз’єднання людини з природою. Адже бренд Yves Rocher почався з глибокої любові до природи, вивчення рослин та розкриття їх властивостей для турботи про красу жінки.
“Створено жінками” – всеукраїнський конкурс, створений за ініціативи комітету бізнес-леді франко-української торгово-промислової палати. Цьогоріч Yves Rocher доповнив перелік переможців конкурсу, впровадивши власну номінацію, яка стала відображенням місії бренду – Reconnect people to nature, возз’єднання людини з природою.
Експерт Рослинної Косметики® з 1959 року – французька компанія Yves Rocher – підтримала премію “Створено жінками 2024”. У такий спосіб бренд демонструє захоплення силою українських жінок, які створюють та розвивають неймовірні бізнеси попри всі виклики та ризики сучасності.
Експерт Рослинної Косметики® з 1959 року — французька компанія Yves Rocher — підтримала премію «Створено жінками 2024». У такий спосіб бренд демонструє захоплення силою українських жінок, які створюють та розвивають неймовірні бізнеси попри всі виклики та ризики сучасності.
«Створено жінками» – всеукраїнський конкурс, створений за ініціативи комітету бізнес-леді франко-української торгово-промислової палати.
Цього року Yves Rocher доповнив перелік переможців конкурсу, впровадивши власну номінацію, яка стала відображенням місії бренду – Reconnect people to nature, возз’єднання людини з природою.
У столиці пройшла шоста церемонія вручення премії «Створено жінками», яка присвячена українським жінкам-підприємицям. Французькі компанії підтримують цей конкурс вже кілька років, таким чином демонструючи захоплення силою українських жінок, яким вдається створювати та розвивавати бізнеси, попри всі виклики.
У столиці пройшла шоста церемонія вручення премії «Створено жінками», яка присвячена українським жінкам-підприємицям. Французький косметичний бренд Yves Rocher, що є експертом рослинної косметики® з 1959 року, також долучився та підтримав проєкт спеціальною відзнакою.
Французька компанія Yves Rocher, що є експертом рослинної косметики® з 1959 року, цьогоріч підтримала премію «Створено жінками» — всеукраїнський конкурс, заснований за ініціативи комітету бізнес леді Франко-української торгово-промислової палати.
«Останні роки тема дбайливого ставлення до навколишнього середовища – green is a new black – стала однією з основних для світових бізнесів. Проте бренд Yves Rocher сповідував екологічні цінності ще 65 років тому та проніс свою філософію через десятиліття», — розповідає Анна Запталова, директорка Yves Rocher Ukraine.
У сучасному світі, де ритм життя часто не дозволяє нам зупинитися й відчути дотик природи, Yves Rocher в новому проєкті продовжує повертати людей до гармонії з навколишнім світом, втілюючи свою місію — Reconnect people to nature («Возз’єднання людини з природою»).
Унікальні мелодії, які допоможуть сповільнитись та розслабитись, зануритися у світ природних стихій та відновити внутрішній баланс.
Вмикайте та занурюйтеся в атмосферу природи.
Медитації є глибокими трансформаційними інструментами, що сприяють формуванню нової свідомості для сучасної України.
Французький Бренд рослинної косметики® Yves Rocher випустив подкаст-медитації «Звуки природи»
У сучасному світі, де ритм життя часто не дозволяє нам зупинитися й відчути дотик природи, Yves Rocher в новому проєкті продовжує повертати людей до гармонії з навколишнім світом, втілюючи свою місію — Reconnect people to nature ("Возз’єднання людини з природою").
Проєкт реалізовується за підтримки радіо LOUNGE FM та спільно з коуч-тренеркою, психологинею, експерткою з техніки емоційного звільнення, майстринею трансформаційних практик Інессою Кравченко.
Унікальні мелодії допоможуть сповільнитись та розслабитись, зануритися у світ природних стихій та відновити внутрішній баланс.
У повсякденному житті, сповненому клопотів і стресу, буває складно дослухатися до свого внутрішнього голосу і почуватися гармонійно. Французький бренд рослинної косметики Yves Rocher запускає новий подкаст «Звуки природи», втілюючи свою місію — Reconnect people to nature («Возз’єднати людей з природою»).
Вмикай та занурюйся в атмосферу природи, яка завжди поруч, незалежно від того, де ти перебуваєш
Возникла временная ошибка
Если Вы хотите добавить новый продукт, пожалуйста, удалите из списка продукт, который понравился Вам ранее.