ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Відповіді на запитання про наші послуги

Чи можу я бути впевненим/впевненою у безпеці платежів?
Ми співпрацюємо з компанією Рortmone.com, яка отримала сертифікат 499938160180305, виданий німецькою компанією SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — незалежна аудиторська компанія, що проводить сертифікацію на відповідність усім вимогам безпеки (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), встановленим основними платіжними системами VISA і Mastercard.
Як можна оплатити замовлення?
Для вас доступні наступні способи оплати:
- Оплата готівкою або ж карткою при отриманні замовлення;
- Онлайн - оплата при оформленні замовлення на сайті.
Умови доставки

Шановні клієнти!

Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
+38(044) 461 - 04 - 04
+38(068) 040 - 04 - 04
+38(063) 461 - 04 - 04
+38(066) 461 - 04 - 04
з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.

Терміни обробки замовлень на стороні Продавця становлять не більше 3 робочих днів, терміни доставки замовлення згідно умов Поштових операторів ( Укрпошта: від 3 до 6 робочих днів – деталі за посиланням, Нова Пошта: від 1 до 3 робочих днів – деталі за посиланням. Просимо вчасно ознайомлюватись з можливими змінами в умовах діяльності поштових операторів, та слідкувати за можливими змінами в Компанії, щодо строків обробки замовлень  у разі ускладнення ситуації в країні.

Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
Вартість доставки Нова пошта до відділення – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 30 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 50 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.


Додаткові умови

Щодо строків зберігання посилки (у випадку, якщо Покупець не забрав посилку) та її повернення Продавцю (у випадку, якщо Покупець відмовився від посилки):

1.    безоплатне зберігання посилки у відділеннях Нової Пошти та Укрпошти впродовж 7 календарних днів із дати надходження посилки у відділення,
2.   після закінчення даного терміну:

  • Нова Пошта відділення: повернення посилки Продавцю
  • Укрпошта відділення: платне зберігання посилки додатково протягом 7 днів після вищезазначеного терміну за рахунок Покупця з розрахунку вартості зберігання:


За кожну добу зберігання 1 посилки понад 7 робочих днів - 10 грн./добу починаючи із 8 календарного дня, але не більше ніж 50 грн. за наступні 7 календарних днів зберігання посилки.

Як скористатися дією промокоду?
Промокод - це спеціальний код, який надає вам право скористатися додатковими акційними пропозиціями. Щоб скористатися промокодом, введіть його в спеціальний блок на сайті у розділі "Кошик" перед оформленням замовлення.
Як отримати подарунки?
За одне замовлення ви можете отримати два подарунки, якщо інше не передбачено умовами пропозиції сайту. Перший подарунок нараховується при замовленні від 449 грн, другий – при замовленні від 749 грн. Кожен подарунок ви можете обрати з того переліку варіантів, який буде вам продемонстрований під час оформлення замовлення.
 

Під Подарунком мається на увазі надання знижки в розмірі вартості Товару за спеціальними умовами пропозиції.

Як скористатися пропозицією e-mail розсилки на сайті?

Підпишіться на e-mail розсилку новин та акцій і отримайте додатковий подарунок з першим замовленням! Щоб підписатися і отримувати ексклюзивні пропозиції, натисніть на «E-mail розсилка» у верхній частині меню сайту та заповніть форму.

Чи можливо вибрати подарунок?

Ви можете вибрати подарунки у кошику при оформленні замовлення згідно діючих пропозицій сайта. 

 

Що таке зелена позначка?
Зеленим кружком виділено продукти, на які не розповсюджуються додаткові знижки, окрім тих, що визначені Пропозицією Продавця.
Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.