ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Ответы на вопросы о наших услугах

Могу ли я быть уверенным/ уверенной в безопасности платежей?
Мы сотрудничаем с компанией Рortmone.com, которая получила сертификат 499938160180305, выданный немецкой компанией SRC (Security Research and Consulting GmbH). SRC — независимая аудиторская компания, которая проводит сертификацию на соответствие всем требованиям безопасности (Mastercard Site Data Protection і VISA Account Information Security), установленным основными платежными системами VISA и Mastercard.
Как можно оплатить заказ?
Для вас доступны следующие способы оплаты:
- Оплата наличными или карточкой при получении заказа;
- Онлайн - оплата при оформлении заказа на сайте.
Условия доставки

Шановні клієнти!

Звертаємо вашу увагу, що через ситуацію в країні терміни обробки та доставки замовлень можуть бути збільшені. Це пов’язано не лише зі змінами графіку роботи та термінів доставки поштовими операторами, а і з ускладненим графіком роботи складу та контакт-центру. Наші співробітники не завжди мають можливість безпечно дістатися до робочих місць і працювати за графіком. Але ми робимо все можливе, щоб ви могли отримати ваші замовлення якомога швидше.Просимо з розумінням поставитися до ситуації та очікувати на повідомлення про доставку. Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися до нас за номером телефону:
+38(044) 461 - 04 - 04
+38(068) 040 - 04 - 04
+38(063) 461 - 04 - 04
+38(066) 461 - 04 - 04
з понеділка по п'ятницю з 10:00 по 17:00 та в суботу з 10:00 до 17:00.

Терміни обробки замовлень на стороні Продавця становлять не більше 3 робочих днів, терміни доставки замовлення згідно умов Поштових операторів ( Укрпошта: від 3 до 6 робочих днів – деталі за посиланням, Нова Пошта: від 1 до 3 робочих днів – деталі за посиланням. Просимо вчасно ознайомлюватись з можливими змінами в умовах діяльності поштових операторів, та слідкувати за можливими змінами в Компанії, щодо строків обробки замовлень  у разі ускладнення ситуації в країні.

Вартість доставки будь-якого замовлення у відділення «Укрпошти» безкоштовна.
Вартість доставки Нова пошта до відділення або в поштомат – 50 грн, при замовленні від 450 грн – 30 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.
Вартість доставки Нова пошта кур'єром – 70 грн, при замовленні від 450 грн – 50 грн, при замовленні від 1200 грн – 0 грн.


Додаткові умови

Щодо строків зберігання посилки (у випадку, якщо Покупець не забрав посилку) та її повернення Продавцю (у випадку, якщо Покупець відмовився від посилки):

1.    безоплатне зберігання посилки:

  • у відділеннях Нової Пошти та Укрпошти впродовж 7 календарних днів, 
  • у поштоматах Нової Пошти впродовж 5 календарних днів

  із дати надходження посилки у відділення / у поштомат,

2.   після закінчення даного терміну:

  • Нова Пошта відділення: повернення посилки Продавцю;
  • Нова Пошта поштомат: переміщення посилки у найближче до поштомату відділення Нової Пошти, додаткове зберігання посилки протягом ще 2 календарних днів у відділенні, і після закінчення вищезазначеного терміну — повернення посилки Продавцю;
  • Укрпошта відділення: платне зберігання посилки додатково протягом 7 днів після вищезазначеного терміну за рахунок Покупця з розрахунку вартості зберігання:


За кожну добу зберігання 1 посилки понад 7 робочих днів - 10 грн./добу починаючи із 8 календарного дня, але не більше ніж 50 грн. за наступні 7 календарних днів зберігання посилки.

Как воспользоваться действием промокода?
Промокод - это специальный код, который предоставляет вам право воспользоваться дополнительными акциями. Чтобы воспользоваться промокодом, введите его в специальный блок на сайте в разделе "Корзина" перед оформлением заказа.
Как получить подарки?
За один заказ вы можете получить два подарка, если другое не предусмотрено условиями предложения сайта. Первый подарок начисляется при заказе от 449 грн, второй - при заказе от 749 грн. Каждый подарок можно выбрать из того перечня вариантов, который будет вам продемонстрирован во время оформления заказа.


Под подарком подразумевается предоставление скидки в размере стоимости Товара по специальным условиям предложения.

Как воспользоваться предложением e-mail рассылки на сайте?
Подпишитесь на e-mail рассылку новостей и акций и получите дополнительный подарок с первым заказом! Чтобы подписаться и получать эксклюзивные предложения, нажмите на «E-mail рассылка» в верхней части меню сайта и заполните форму.
 
Возможно ли выбрать подарок?

Вы можете выбрать подарки в корзине при оформлении заказа согласно действующему предложению сайта.

Что такое зеленая метка?
Зеленым кружком выделены продукты, на которые не распространяются дополнительные скидки, кроме тех, которые определены Предложением продавца.
Продукт добавлен в список любимых.Открыть мои любимые продукты.